Thursday 2 November 2017

Alternativer Trading Vertikal Spredning


Alternativ Spread Strategies. John Summa CTA, PhD, grunnlegger av altfor ofte, hopper nye handelsmenn inn i alternativspillet med liten eller ingen forståelse av hvordan opsjoner sprer seg kan gi et bedre strategisk design. Med litt innsats kan imidlertid handelsmenn lære hvordan dra nytte av fleksibiliteten og full mulighet til alternativer som et handelsbil Med dette i tankene har vi satt sammen følgende opsjons spredningsopplæring, som vi håper vil forkorte læringskurven. De fleste alternativene som handles på. form av hva som kalles utdrag, dvs. kjøp eller salg av et alternativ på egen hånd På den annen side, hva bransjevilkårene komplekse handler utgjør bare en liten andel av det totale volumet av handler Det er i denne kategorien at vi finner komplekset handel kjent som en opsjonsspread. Using en opsjonsspredning innebærer å kombinere to forskjellige opsjonsangrep som en del av en begrenset risikostrategi. Mens grunnleggende ideen er enkel, kan implikasjonene av visse spredte konstruksjoner få en litt mer komplisert. Denne opplæringen er utformet for å hjelpe deg med å bedre forstå opsjonsspreadene, deres risikoprofil og forhold for best mulig bruk. Mens det generelle begrepet spredning er ganske enkelt, er djevelen som alltid i detaljene. Denne opplæringen vil lære deg hva alternativet sprer seg, og når de skal brukes. Du lærer også hvordan du vurderer den potensielle risikoen målt i form av grekerne - Delta Theta Vega, involvert i ulike typer sprøyter som brukes, avhengig av om du er bearish, bullish eller nøytral. Så, før du hopper inn i en handel du tror du har funnet ut, les videre for å lære hvordan et sprekke bedre passer til situasjonen og markedsutsiktet ditt. Hvis du trenger en oppfriskningskurs om grunnleggende valgmuligheter og alternativterminologi før du dypere noe dypere, vi foreslår at du sjekker ut vår Tutorial Basics tutorial. Short Vertikal Spread Strategy. A kort vertikal spredning kan bygges med enten to putter eller to samtaler Denne kombinasjonen kalles noen ganger som en kredittspread fordi nettoresultatet av handelen gir kreditt. Hvorfor medfører det en kreditt. Med den korte vertikale spredningen er den solgte streiken nærmere dagens pris på underliggende aksje, ETF eller indeks, mens den kjøpte streiken er lengre unna For enten setter eller samtaler, vil en streik nærmere gjeldende pris alltid ha høyere premie enn streiken som er lengre unna. I dette eksemplet kjøper jeg 30 anropet og selger 27 50-anropet. Jeg kan selge de 27 50 anropene for 1 55, men for å kjøpe de 30 anropene vil koste meg 90, noe som gir en netto kreditt på 65. De to hovedfordelene ved denne strategien for meg er. Definert risiko, som jeg vil dekke senere i denne seksjonen. Tid forfall er til min fordel. La oss nå ta en titt på når og hvordan du bruker denne strategien. Denne strategien kan brukes med enten et mildt bullish perspektiv eller mildt bearish utsikt. Hvis du var bullish, ville du bruke en kort sette vertikal spredning noen ganger kalt en oksen satt spredning Hvis du var bearish, ville du bruke en kort samtale vertikal som etimes kalt et bjørnoppslag. Vent litt, kan du si at Aren t kaller bullish handel og legger til bearish handler Svaret er slags. Hvis jeg var bullish, kunne jeg kjøpe en samtale lang samtale. Men jeg kunne også selge et sett husk selger setter strategien. Den korte spredningen er lik den nakne putten, med unntak av at jeg har bygget begrenset risiko, og jeg vil vanligvis ikke eie aksjen bare samle premium. En viktig poeng å huske er at når du er kort et alternativ, pleier du vanligvis har motsatt forventning fra den personen som har lang mulighet Hvis jeg selger en kort samtale spredning, hva vil jeg ha skje jeg liker lageret å bo under min korte samtale, ellers kan jeg få tildelt. Trade Entry. Selecting the rett lager. Ytterligere vertikale fordelte lenker. For å avgjøre om handel, vil jeg sannsynligvis en bestemt aksje, ETF eller indeks i tankene eller kanskje flere fra min overvåkningsliste. Forresten, med denne strategien, liker jeg å bruke indeksalternativer og ETF Alternativer Uansett hvilket underliggende instrument du valgte, y Du må bare sørge for din analyse. Jeg handler bare et bullish spred på et lager som jeg for øyeblikket har en bullish bias på. På samme måte vil jeg bare handle en bearish spread på et lager jeg er bearish på om jeg kommer til den konklusjonen via teknisk analyse eller bare å observere trenden, tror jeg at sjansene for suksess er bedre handel med min bias, ikke mot det. Dette kan virke åpenbart, jeg har sett folk forsøker å selge et sett vertikalt spred som prøver å fange bunnen av en bearish trend eller selg en samtale vertikal spredning prøver å fange toppen OK, jeg vil innrømme at jeg har vært skyldig i dette også, men dette er en oppskrift på penger som strømmer ut av kontoen din - ikke i. Et annet element som er viktig for meg, er volumet av den underliggende aksjen, ETF eller indeksen Vanligvis hvis det underliggende volumet ikke er veldig høyt, vil valgmuligheten og den åpne renten bli vesentlig høy heller. Så, jeg ser etter og foretrekker et meget flytende underliggende instrument. Tidspunktet for innføringen. Det er ikke så kritisk med den korte vertikale spredningen som det kan være med andre strategier, for eksempel lange samtaler eller lange sett. Imidlertid finner jeg to viktige fordeler ved riktig timing av oppføringen min. Jeg oppdager ofte en større innledende kreditt. Jeg finner ofte jeg øker sjansene for suksess. Kombinasjonen av disse to fordeler betyr at jeg er mer konsekvent lønnsom. Det er mange mulige tekniske indikatorer som kan brukes. Hvis du har favorittene dine, bruker du dem alle. Men bruk dem konsekvent. Her er noen av mine. Bullish oppføring fra et tyreflag breakout - eller bearish entry for bear flagget breakout. Bullish oppføring når stokastisk MACD er i den nedre reverseringssonen - bearish innføring når stokastisk MACD er i den øvre reverseringssonen. Bullish inngang på studs av støtte på en opptrending lager - bearish entry på lignende sprette ned fra motstand på en down trending stock. Here er et eksempel på å ta en oppføring fra en motstand studs på en lager som allerede er i en etablert langsiktig downtrend. Dette er en ideell oppføring, men finne den perfekte b unse kan være vanskelig Faktisk å vite det er en sprette når det skjer, er vanskelig. Se etter bekreftelse som et trekk under lavt av forrige dag for å bekrefte. Velg de riktige alternativene. Når jeg har valgt mitt underliggende instrument, liker jeg å sørg for at jeg jobber med et sett med alternativer som har tilstrekkelig åpen interesse og volum. Ellers kan jeg ikke få ideelle fyllpriser jeg prøver å sørge for at bestillingen min ikke utgjør mer enn 5 av den totale åpne interessen - det burde være sant for hvert ben Noen høyere og jeg risikerer å påvirke prisene med bestillingen min Hvis jeg ser åpen interesse i 100 s da er jeg vanligvis bra. For den korte vertikale spredningen vil jeg også velge en opsjonsmåned med mellom 20 og 40 dager igjen av tiden Dette sikrer at jeg har nok tidspremie som vil smelte bort. Selge mindre enn 20 dagers premie resulterer ofte i å ta for mye risiko for for lite premie. Nedenfor valgte jeg et kort alternativ som enten er under støtte for et sett spredt eller over motstand for en kal Jeg sprer jo lengre unna velger jeg min korte streik, jo lavere nettopremie jeg får. Det er to ekstra, noe relaterte måter å vurdere en kort streik på. Jeg kan bruke verdien av deltaet av den korte strekkprisen for å gjøre et valg Et av egenskapene til delta er at det er omtrentlig sannsynlighet for å utløpe i penger med en krone eller mer. Det er mer nøyaktige beregninger for dette, og noen online meglere gir verktøy for å skaffe sannsynligheten. Som et eksempel på thinkorswim-plattformen, av kolonnene som kan velges ved visning av valgkjeden, er sannsynligheten for å utløpe. Denne verdien er sannsynligheten for å utløpe i penger med en øre eller mer. Ved implikasjon kan jeg finne sannsynligheten for at min handel er vellykket, dvs. utløper OTM ved å trekke fra dette verdi fra 100. Som dette eksempelet viser, er deltaet og sannsynligheten for utløp ikke nøyaktig lik, men begge kan gi en god relativ indikasjon. Med en sannsynlighet for å utløpe kl. 29 22, den Wo uld betyr at jeg har en sjanse for at dette alternativet utløper verdiløs, hvilket er målet jeg foretrekker å velge en 60-70 sannsynlighet for suksess, noe som betyr at jeg leter etter en kort streik for å ha en sannsynlighet for utløp på mellom 30 og 40 Ideelt sett vil denne streiken også være enten under støtte ved salg av en vertikal eller over motstand ved salg av en samtale vertikal. For det lange alternativet vil jeg vanligvis velge den neste streiken bort lenger OTM For alternativer med 1 økninger i strekkprisen, går jeg ofte to streker bredt, noe som gjør det til en 2 spredning Min favoritt er vanligvis 2 og 5 spreads. In sammendraget inneholder mine utvalgskriterier for en kort vertikal spredning. Åpen åpen interesse for begge streikprisene.20- 40 dager gjenstår til utløpet. Stopppris over motstandssamtaler eller understøtte setter OG sannsynlighet for å lykkes mellom 60 og 70 sannsynlighet for utløp mellom 30 og 40. Langt streik vanligvis en strykpris borte, men ikke mindre enn 2 bredt spredt. Analysere risikobelønning. den God ting om en kort vertikal spredning er at min absolutte risiko og belønning er ganske godt definert. Maksimalt jeg kan gjøre er kreditten jeg mottar når jeg selger det vertikale spredet. Det meste jeg kan miste, er forskjellen mellom de to slagprisene minus Initial credit. Since det maksimale tapet er definert, vil megleren holde størrelsen på mitt maksimale tap som margin til jeg enten lukker handelen eller posisjonen utløper. Ved hjelp av eksemplet ovenfor, er det mest jeg kan gjøre på denne handelen 65 mens det meste jeg kan tape er 1 85 2 50 - 65 Min belønningsrisiko er 65 1 85 eller 35 1 Dette virker ikke som en god risikobelønning, men la oss se på det på en annen måte. Hvis jeg kunne potensielt miste 1 85 hvis handelen går helt ille, det er egentlig min investering i handelen jeg potensielt kunne få 65 hvis handelen går som planlagt, så min forventede avkastning ville være en 35 avkastning på investering. Det er ikke så ille. Det er alt der er til det eller er det . Fortsett til korte vertikale sprekker - side 2. ull Call Spread Vertikal Spread Strategy. 4 2014.Trading Alternativer Bull Call Spread Vertikal Spread Strategy. SAMMENDRAG Hei Det er Sasha Evdakov grunnlegger av Rise2Learn, og i denne videoen vil jeg dele med deg hvordan du handler alternativer mer spesifikt, det vertikale spredet. Vertikale sprekker er fantastiske opsjonsspreder for handel når du ser ut til å bytte ut større dollarbeholdning fordi det gir deg mulighet til å bruke mindre kapital for å handle de større aksjene. Først vil jeg vise diagrammet bak det som det ser ut i en forenklet versjon, og jeg vil vise deg på diagrammer nøyaktig hva du leter etter Så før vi kommer inn dem vertikale spredning jeg vil snakke om det vanlige samtalespredet først av dette kalles et fortjeneste bilde hvis du aldri har sett en før og en vanlig samtale spredt du har en samtale som du kjøper og du leter etter en retningsbestemt innsats til oppside. OM TRADERSFLY TradersFly er et sted hvor jeg liker å dele min kunnskap og erfaring om aksjemarkedet, trading og investing. Stock trading kan være en brutal bransje, spesielt hvis du er ny. Se mine gratis utdannelsesvideoer for å unngå å gjøre store feil og bare fortsett å bli bedre. Stock trading og investering er en lang reise - det skjer ikke over natten Hvis du er interessert i å dele litt innsikt eller bidra til fellesskapet, vil vi gjerne ha deg abonnere og bli med oss. FRE 15 DAGSPRØVE TIL KRITISKEN Naviger.

No comments:

Post a Comment